unityazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,

15 kasım 2014 te çıkan yasa ile yurtdışından sms gönderimi yasaklanmıştır.Turkcell in yurtdışında baya bi müşterisi olduğu için ve çalışmaları olduğu için turkcell bu işlemi açık bırakmıştır.

30 mart sonrası tüm operatörler de yurtdışından gelen sms leri kapatacaktır.
Öyle saçma şey mi olur facebook google başta olmak üzere sms onay hep yurtdışı numaralardan geliyo.