Bir arkadaşım tavsiye etmişti 1 hafta önce. Bugün öyle aklıma geldi fiyatlarına bakayım dedim 150 TL 'den başlıyor.. Benim bir parfüme en fazla verdiğim para 30-40TL idi onu da öderken içim gidiyordu açıkcası..

Sizce Christian Dior Fahrenheit Parfüm almalı mıyım? Kullanan veya bilen arkadaşlar var mı?
Yorumlara göre alacağım parfümü...
Teşekkürler.