• 30-06-2013, 21:45:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Bir arkadaşım tavsiye etmişti 1 hafta önce. Bugün öyle aklıma geldi fiyatlarına bakayım dedim 150 TL 'den başlıyor.. Benim bir parfüme en fazla verdiğim para 30-40TL idi onu da öderken içim gidiyordu açıkcası..

    Sizce Christian Dior Fahrenheit Parfüm almalı mıyım? Kullanan veya bilen arkadaşlar var mı?

    Yorumlara göre alacağım parfümü...
    Teşekkürler.
  • 30-06-2013, 22:51:56
    #2
    daha ismini söyleyemiyorum o kadar para veremem valla
  • 30-06-2013, 23:48:21
    #3
    Tavsiye eden arkadaşım bayan olduğu için kendisinin de o kokuya bayıldığını söylediği için aklımda kaldı, diğer sitelere baktım çoğu kışi olumlu yorumlar yazmış. Alacak gibi duruyorum
  • 01-07-2013, 00:04:15
    #4
    Güzel parfüm öneririm ama sen bir parfüme 150 TL vermessin Açık parfüm alacağından eminim
  • 01-07-2013, 00:49:15
    #5
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tavsiye eden arkadaşım bayan olduğu için kendisinin de o kokuya bayıldığını söylediği için aklımda kaldı, diğer sitelere baktım çoğu kışi olumlu yorumlar yazmış. Alacak gibi duruyorum
    Parfümü tavsiye ederim güzel bir parfüm fazla para vermek istemiyorsan https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ler-15-tl.html bu arkadası önerebilirim.
    Kendisinden 6-7 tane parfüm aldım hepsindende memnunum
  • 01-07-2013, 01:33:23
    #6
    Tuğberk bi orjinal bi açık alırım orjinalini sana gönderirim ben böyle bi insanım..beni daha tanıyamamışsın senin gibi arkadaş olmaz olsun!! Teşekkür ediyorum karen, arkadaş ile irtibata geçeceğim..
  • 01-07-2013, 02:58:23
    #7
    Kırmızı, hoş bir şişede iyi parfüm. 159 TL idi sanırsam.
    Mahallemizin fiyakalı abilerinden biri kullanıyordu. İsmi oradan hatırladım.
    Paran varsa al valla
  • 01-07-2013, 10:43:58
    #8
    Alacağım hayırlısıyla bugün... Yorumlarımı yazarım
  • 02-07-2013, 19:36:52
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alacağım hayırlısıyla bugün... Yorumlarımı yazarım
    Nasıl,güzel mi???