T1mSaH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tavsiye eden arkadaşım bayan olduğu için kendisinin de o kokuya bayıldığını söylediği için aklımda kaldı, diğer sitelere baktım çoğu kışi olumlu yorumlar yazmış. Alacak gibi duruyorum
Parfümü tavsiye ederim güzel bir parfüm fazla para vermek istemiyorsan https://www.r10.net/alisveris-bolumu/...ler-15-tl.html bu arkadası önerebilirim.
Kendisinden 6-7 tane parfüm aldım hepsindende memnunum