• 25-06-2013, 01:27:54
    #10
    Hocam texas austin yada houston üniversitelerinde tanıdığınız varmı?
  • 25-06-2013, 01:36:46
    #11
    teknoman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hoca ingilizce dil durumunuz nedir? Konuşup, anlaşabiliyormusunuz eğer öyleyse bize biraz tavsiye verin bu ingilizceyi nasıl ilerketebiliriz?
    orta seviye ingilizcem var denebilir derdimi anlaiyorum dinliyorum anliyorum ama bazen konusamiyorum cunku turkiyede ogrenilen ve konusulan ingilizceyle burdaki farki bir gorseniz daglar kadar fark var kimisi kelimeyi yutuyor kimisi asiri hizli konusuyor anlamakta gucluk cekiyorum biraz gec dusuyor jeton onun disinda ingilizcenizi ilerletmek icin tavsiyem kelime ezberlemeniz kendinize gore gunde 10-15 kelime kagida yazin ezberleyin farki sizde goruceksiniz

    onun disinda eklemek istedigim burasi yagmurlu simsek cakiyor yildirim dusuyor havasi bir garip belli olmuyor. insanlar cana yakin ve yardimsever ama tek bir sorun var sokakta insan yok bizi gorunce el salliyorlar guluyorlar yabanci oldugumuzu gorup yardim etmek istiyorlar Sabah markete gittim kadinin biri kapiyi acti cikti benim geldigimi gorunce bekledi bende merdivenleri cikiyordum kapiya geldim iceri girdim kadin sonra gitti dedim ne oluyor ama hareketli yasantiniz varsa sehrin icine girmelisiniz biz biraz sehrin disinda kaliyoruz etrafta insan yok sIkIliuorum.Eklemek istedigim son sey kesinlikle yanlis anlasilmasin ilk defa gordugum icin soyluyorum kabanli sapkali saclari kehkul seklinde bir suru yahudi goruyorum hayatimda ilk kez gordugumden cok sasirdim bin bir cesit insan var new yorkta insallah yolda yururken kafamiza birsey vurup indirmezler asagiya

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 01:36:46 -->-> Daha önceki mesaj 01:30:38 --

    MaiHes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Orada kalıcı mısın usta?
    2 ay sonar donecegim
  • 25-06-2013, 01:54:31
    #13
    New York 5. cadde ve Manhatan ı gördünüz mü oraları nasıl? Ayrıca tatil amaçlı mı yoks iş amaçlı mı gittiniz? Tatil amaçlı ise günlük ne kadar harcıyorsunuz? Bende New York a gitmeyi düşünüyorum. Bu yaz olmasa bile inş önümüzdeki yaz..
  • 25-06-2013, 01:59:20
    #14
    WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    New York 5. cadde ve Manhatan ı gördünüz mü oraları nasıl? Ayrıca tatil amaçlı mı yoks iş amaçlı mı gittiniz? Tatil amaçlı ise günlük ne kadar harcıyorsunuz? Bende New York a gitmeyi düşünüyorum. Bu yaz olmasa bile inş önümüzdeki yaz..
    henuz gezme firsatim olmadi abimin yanina geldik haftaya izin alicak gezicez insallah para harcamiyoruz cunku bulundugumuz yer koy gibi bir sey etrafta market yok sadece apartmanlar var sagolsun abim agirliyor bizi burada
  • 25-06-2013, 02:00:47
    #15
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    henuz gezme firsatim olmadi abimin yanina geldik haftaya izin alicak gezicez insallah para harcamiyoruz cunku bulundugumuz yer koy gibi bir sey etrafta market yok sadece apartmanlar var sagolsun abim agirliyor bizi burada
    Anladım. Teşekkürler..
  • 25-06-2013, 02:03:14
    #16
    xChernobilx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam texas austin yada houston üniversitelerinde tanıdığınız varmı?
    malesef yok