WebGezgini adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
New York 5. cadde ve Manhatan ı gördünüz mü oraları nasıl? Ayrıca tatil amaçlı mı yoks iş amaçlı mı gittiniz? Tatil amaçlı ise günlük ne kadar harcıyorsunuz? Bende New York a gitmeyi düşünüyorum. Bu yaz olmasa bile inş önümüzdeki yaz..
henuz gezme firsatim olmadi abimin yanina geldik haftaya izin alicak gezicez insallah para harcamiyoruz cunku bulundugumuz yer koy gibi bir sey etrafta market yok sadece apartmanlar var sagolsun abim agirliyor bizi burada