Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
henuz gezme firsatim olmadi abimin yanina geldik haftaya izin alicak gezicez insallah para harcamiyoruz cunku bulundugumuz yer koy gibi bir sey etrafta market yok sadece apartmanlar var sagolsun abim agirliyor bizi burada
Anladım. Teşekkürler..