• 25-06-2013, 10:24:06
    #19
    MadLuck adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostlar peki bu enparayı açtık diyelim. birisi bana eft yapacağı zaman banka adı finansbank olarak yazıyor değil mi talimat verirken ?
    Aynen öyle dostum.
  • 25-06-2013, 10:49:34
    #20
  • 25-06-2013, 16:47:13
    #21
    Kuvettürk iyi güzel de, kredi kartıyla taksitli alışveriş nasıl bilgisi olan var mıdır?
  • 26-06-2013, 10:09:55
    #22
    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kuvettürk iyi güzel de, kredi kartıyla taksitli alışveriş nasıl bilgisi olan var mıdır?
    taksitli alışveriş gibi bir durum olduğunu sanmıyorum. kuveyt turk ancak vadesiz hesap olarak kullanıma uygun gibi
  • 26-06-2013, 10:56:20
    #23
    Şikayetimvar'a şikayet ettim iade ettiler bir bankayı.
  • 27-06-2013, 13:32:38
    #24
    Yaş kaç hocam?
  • 27-06-2013, 14:00:36
    #25
    Şurada finansbankı savunan arkadaş ta cıktı ya dıyecek bırsey bulamıyorum. Finansbank kadar üşkağıtçı yok. İşletim ucretı odemek ıstemıyorsanız kuveytturk actırın. Finansbank enparaymıs zart zurt bu bankadan tamamen uzak durun.
  • 27-06-2013, 14:07:36
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kuveytturk actir kafan rahat etsin