Konu
Hesap işletim ücreti almayan banka ?
27-06-2013, 14:00:36
#25
Maharaja
Şurada finansbankı savunan arkadaş ta cıktı ya dıyecek bırsey bulamıyorum. Finansbank kadar üşkağıtçı yok. İşletim ucretı odemek ıstemıyorsanız kuveytturk actırın. Finansbank enparaymıs zart zurt bu bankadan tamamen uzak durun.