Şurada finansbankı savunan arkadaş ta cıktı ya dıyecek bırsey bulamıyorum. Finansbank kadar üşkağıtçı yok. İşletim ucretı odemek ıstemıyorsanız kuveytturk actırın. Finansbank enparaymıs zart zurt bu bankadan tamamen uzak durun.