• 21-06-2013, 23:29:18
    #1
    Başvuru yapacağın ilde tanıdığın yoksa o ile başvuru yapamıyorsun.Gerekirse başka ile gitmeye razıyım ama bu iş sinirimi bozuyor.Tanıdığın olmadığı bir ile iskurdan başvuru yapmak için kaydını nasıl aldırırız,başka yol bilen varmıdır ?
  • 22-06-2013, 21:40:44
    #2
    bilen yokmu