Başvuru yapacağın ilde tanıdığın yoksa o ile başvuru yapamıyorsun.Gerekirse başka ile gitmeye razıyım ama bu iş sinirimi bozuyor.Tanıdığın olmadığı bir ile iskurdan başvuru yapmak için kaydını nasıl aldırırız,başka yol bilen varmıdır ?