Trilyon Hızında Fotoğrafçılık - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Trilyon Hızında Fotoğrafçılık
0
●
286
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Trilyon Hızında Fotoğrafçılık
19-06-2013, 16:57:54
#1
grafitus
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MIT'den bir ekip saniyede trilyon kez çekim yapmışlar. Ağzım açık, şaşkınım. Defalarda "oha" dedim. Tek kelimeyle müthiş bir gelişme.
Türkçe altyazılı olarak aşağıdaki linkten konuşmayı izleyebilirsiniz:
http://www.ted.com/talks/lang/tr/ram...er_second.html
---
TheSlowMoGuys
'ta bu kamera olsa neler çıkar karşımıza acaba?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler