MIT'den bir ekip saniyede trilyon kez çekim yapmışlar. Ağzım açık, şaşkınım. Defalarda "oha" dedim. Tek kelimeyle müthiş bir gelişme.

Türkçe altyazılı olarak aşağıdaki linkten konuşmayı izleyebilirsiniz:
http://www.ted.com/talks/lang/tr/ram...er_second.html

---

TheSlowMoGuys'ta bu kamera olsa neler çıkar karşımıza acaba?