• 19-06-2013, 13:52:48
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar mrb. daha önceden çalıştığım bir devremülk firması sahibinden 2 adet 150.000 tllik senet var elimde.

    Bu senetleri tefeciye ıvıra zıvıra vermek istemiyorum,fakat nasıl tahsil edebilirim savcılığa versem 7-8 yıl bekletir...


    150.000 tllik 2 senet,kişinin kimlik fotokopileri var,borcu yok aksine trilyonluk mal varlığı var.

    Bankadan senetleri doğrulattık borcu yok adamın.
  • 19-06-2013, 13:54:41
    #2
    Bu senetleri neden verdi ki sana hocam ? 300 bin para az değil.
  • 20-06-2013, 10:43:22
    #3
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu senetleri neden verdi ki sana hocam ? 300 bin para az değil.
    Devremülk satışlarında senet ve çek takasları olur,devremülk satışı yaparken takas amacıyla senet verdi fakat ödemelerimizi yapmadı.

    Hakkımız 300.000 tl değil 822 devremülk satışı yapmışım 2 yılda toplamda,oda 122.000 tl gibi bir para yapıyor.

    122.000 tlden sadece 11.850 tlsini ödedi. Geri kalanını ödemedi.

    Şimdi aradığım zaman küfreder gibi hareket ediyor,bende sırf bu yüzden elimdeki senetleri devreye sokacağım.
  • 20-06-2013, 12:21:28
    #4
    Tefecilerlen uğraşma, sonuçta sana zararı olur bu işin.
  • 20-06-2013, 14:27:24
    #5
    Üyeliği durduruldu
    avukata verin hocam dişli bir avukat işinizi çözecektir 8 ay gibi bir zamanda başıma geldi biliyorum
  • 20-06-2013, 18:37:42
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağlam bi tefeci bul komisyonu çıkartıp paranı al adamlar tahsili rahat yapar.
  • 20-06-2013, 20:00:15
    #7
    BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlam bi tefeci bul komisyonu çıkartıp paranı al adamlar tahsili rahat yapar.
    Sakın aldanıpta arkadaşın sözüne güvenme. İnsanları bu şekilde illegal bir yoldan yönlendirmen iyi birşey değil. Başına ileride çok büyük işler alabilirsin.

    Eğer yeterince kanıtın varsa , arkadaşın dedigi gibi 8 ay sonra alırsın.
  • 20-06-2013, 20:05:22
    #8
    Verecekli kişinin üstünde sıralı haciz yoksa erken alırsınız. Tefeci felan hoş değil zaten ödemeyen ve maddi manevi güçlü biriyse tefecide bişey yapamaz
  • 20-06-2013, 20:07:48
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bankalardan iyi tefeci mi var? Verin bankaya belirli bir miktar oranında komisyon alarak halleder işinizi.

    GT-I9100 cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi