Arkadaşlar mrb. daha önceden çalıştığım bir devremülk firması sahibinden 2 adet 150.000 tllik senet var elimde.
Bu senetleri tefeciye ıvıra zıvıra vermek istemiyorum,fakat nasıl tahsil edebilirim savcılığa versem 7-8 yıl bekletir...
150.000 tllik 2 senet,kişinin kimlik fotokopileri var,borcu yok aksine trilyonluk mal varlığı var.
Bankadan senetleri doğrulattık borcu yok adamın.
Senet işlerinden anlayanlar gelirmisiniz?
23
●4.370
- 20-06-2013, 10:43:22Üyeliği durdurulduDevremülk satışlarında senet ve çek takasları olur,devremülk satışı yaparken takas amacıyla senet verdi fakat ödemelerimizi yapmadı.GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkımız 300.000 tl değil 822 devremülk satışı yapmışım 2 yılda toplamda,oda 122.000 tl gibi bir para yapıyor.
122.000 tlden sadece 11.850 tlsini ödedi. Geri kalanını ödemedi.
Şimdi aradığım zaman küfreder gibi hareket ediyor,bende sırf bu yüzden elimdeki senetleri devreye sokacağım. - 20-06-2013, 20:00:15Sakın aldanıpta arkadaşın sözüne güvenme. İnsanları bu şekilde illegal bir yoldan yönlendirmen iyi birşey değil. Başına ileride çok büyük işler alabilirsin.BAROFF adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer yeterince kanıtın varsa , arkadaşın dedigi gibi 8 ay sonra alırsın.