Arkadaşlar mrb. daha önceden çalıştığım bir devremülk firması sahibinden 2 adet 150.000 tllik senet var elimde.
Bu senetleri tefeciye ıvıra zıvıra vermek istemiyorum,fakat nasıl tahsil edebilirim savcılığa versem 7-8 yıl bekletir...
150.000 tllik 2 senet,kişinin kimlik fotokopileri var,borcu yok aksine trilyonluk mal varlığı var.
Bankadan senetleri doğrulattık borcu yok adamın.