Merhaba arkadaşlar. KYK'da kalıyorum ve az önce kantine 1lt coca cola almaya indim adam benden 2.250 lira aldı. 2.5ltye 3.5TL diyor. Ikram zaten 1.350 ye satılıyor. Piyasada kolanın fiyatı 1.75 değil mi ?
Sınavlarım var dışarı çıkamıyorum fazla. Piyasadaki fiyatları belirtirseniz ona göre sınavlardan sonra genel müdürlüğe şikayete gideceğim.
Coca Cola ve Ikram fiyatları
20
●1.400
- 16-06-2013, 23:23:54Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
- 16-06-2013, 23:35:01hocam kökten çözümü kolada ikramda yememek bence hem zararlı hemde kazıkmış orası bence su için hem yararlı hem ucuz sınavında başarılar ayrıca kardeşim
- 16-06-2013, 23:35:2550 kuruşa satılan alpella üçgen gofretleri 80 kuruşa satıyorlar. Biraz insaf, vicdan, şeref olur adamda ya.
- 17-06-2013, 00:01:34Buzdolabı yok. kışın pek sorun olmuyor balkona koyuyorum bir şeyler alıp ama yazın olmuyor.MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-06-2013, 00:08:39Bizim zamanımızda adam bir dilim ekmeğe 25 kuruş alıyordu, sizinkiler insaflı