MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Haftalık market alışverişi daha uygun olmaz mı?
Buzdolabı yok. kışın pek sorun olmuyor balkona koyuyorum bir şeyler alıp ama yazın olmuyor.