Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Merhaba arkadaşlar. KYK'da kalıyorum ve az önce kantine 1lt coca cola almaya indim adam benden 2.250 lira aldı. 2.5ltye 3.5TL diyor. Ikram zaten 1.350 ye satılıyor. Piyasada kolanın fiyatı 1.75 değil mi ?
Sınavlarım var dışarı çıkamıyorum fazla. Piyasadaki fiyatları belirtirseniz ona göre sınavlardan sonra genel müdürlüğe şikayete gideceğim.