• 16-06-2013, 23:23:54
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar. KYK'da kalıyorum ve az önce kantine 1lt coca cola almaya indim adam benden 2.250 lira aldı. 2.5ltye 3.5TL diyor. Ikram zaten 1.350 ye satılıyor. Piyasada kolanın fiyatı 1.75 değil mi ?

    Sınavlarım var dışarı çıkamıyorum fazla. Piyasadaki fiyatları belirtirseniz ona göre sınavlardan sonra genel müdürlüğe şikayete gideceğim.
  • 16-06-2013, 23:26:12
    #2
    bizim burda 1 lt cola 2tl ikram ise 1 tl
  • 16-06-2013, 23:35:01
    #3
    hocam kökten çözümü kolada ikramda yememek bence hem zararlı hemde kazıkmış orası bence su için hem yararlı hem ucuz sınavında başarılar ayrıca kardeşim
  • 16-06-2013, 23:35:25
    #4
    50 kuruşa satılan alpella üçgen gofretleri 80 kuruşa satıyorlar. Biraz insaf, vicdan, şeref olur adamda ya.
  • 16-06-2013, 23:56:48
    #5
    Haftalık market alışverişi daha uygun olmaz mı?
  • 17-06-2013, 00:01:34
    #6
    MeyT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haftalık market alışverişi daha uygun olmaz mı?
    Buzdolabı yok. kışın pek sorun olmuyor balkona koyuyorum bir şeyler alıp ama yazın olmuyor.
  • 17-06-2013, 00:03:34
    #7
    1 lt coco cola 1.50 tl bir süredir etiketli fiyat.

    normalde 1.75- 2 tl ye satılıyor.
  • 17-06-2013, 00:08:39
    #8
    Bizim zamanımızda adam bir dilim ekmeğe 25 kuruş alıyordu, sizinkiler insaflı
  • 17-06-2013, 00:21:16
    #9
    yanlış almadıysa şikayet edin hocam orası yurt yahu bilmem ne sitesinin marketi değil olur mu öyle şey