• 12-06-2013, 20:18:07
    #73
    o değilde bilen bilir belki AYT kendi Redhack'in sitesini hackledik diye bir şeyler yazıp hava atıyordu o olayında aslı ortaya çıktı iyi güldüm ya Bende kendi domaini heyklicem yarın



    https://twitter.com/TheRedHack/statu...65439458930689
  • 12-06-2013, 20:20:11
    #74
    Kurumsal PLUS
    GencFeys adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar pek sanmıyorum bankanın iflas etceğini bazıları iflas etti battı diyorda nerdeyse Türkiyenin en iyi bankalarından birisi batması öyle aniden olmaz + her bankanın %51 hissesi devletin elindedir. Eskiden bankaların batmasından dolayı halk hep mağdur olurdu onun için çoğu hisse devletin elindedir. Biraz bekliyelim bakalım ne olacak..

    İş bankası batarsa devlette batmış oluyor azcık düşünün yani. Sistemlerde sorun var demekki bekliyoz.
    Kuruluşundan beri halka açık bir şirket olan İş Bankası, bugün Munzam Sandığı aracılığı ile çalışanlarının ve emeklilerin % 40,73'üne ortak olduğu ve ülkemizde benzeri olmayan bir ortaklık yapısına sahip. Merkezi Kayıt Kuruluşu verilerine göre, 30 Eylül 2012 tarihi itibarıyla İş Bankası'nın ortaklık yapısı aşağıdaki gibidir:

    İş Bankası Munzam Sandık Vakfı: % 40,73
    Atatürk Hisseleri (Cumhuriyet Halk Partisi)*: % 28,09
    Halka açık pay: % 31,18

    Mayıs 1998'de T.C. Hazinesi'nin İş Bankası'ndaki % 12,3 oranındaki payı, başarılı bir halka arz işlemi ile yerli ve yabancı yatırımcılara sunuldu. Bu hisseler bugün İMKB'de işlem görüyor. İş Bankası'nın piyasa değeri, 2012 Eylül ayı sonu itibarıyla toplam 386 şirketin işlem gördüğü ve 479.854.926 bin TL piyasa değerine sahip İMKB'nin % 5,30'unu oluşturuyor. İş Bankası 2012 Eylül ayı sonundaki 25.452.131 bin TL'lik piyasa değeri ile Türkiye'de halka açık şirketler arasında "üçüncü" durumda.

    http://tr.wikipedia.org/wiki/T%C3%BC...F_Bankas%C4%B1
  • 12-06-2013, 20:37:47
    #75
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İŞ Bankasının Resmi sitesinden resmi açıklama geldi.

    http://www.isbank.com/ veya http://www.isbank.com.tr
  • 12-06-2013, 20:48:54
    #76
    İşbankası bizim paralarla AMERİKA'da borsa oynuyor bekleyin seanslar bitsin ki açsın laleler siteyi.

    Altın tavan yaptıgında da kapattılar kimse bozdurmasın diye..
  • 12-06-2013, 20:56:18
    #77
    şu an hesabıma giriş yapabildim sorunsuz https://www.isbank.com.tr/Internet/
  • 12-06-2013, 20:57:35
    #78
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşbankası bizim paralarla AMERİKA'da borsa oynuyor bekleyin seanslar bitsin ki açsın laleler siteyi.

    Altın tavan yaptıgında da kapattılar kimse bozdurmasın diye..
    Hayatımda gördüğüm en saçma ve cahilce bir yorum.

    Altın tavan yaptığında koskoca iş bankası sitesini sistemini kapatacak.Böyle bir durumun olmasının mümkünatı yokta hadi oldu diyelim.Pos sistemi niye kapalı? sitelerimizde pos sistemi çalışmıyor? pos dan altın bozuluyor dersen eyv.
  • 12-06-2013, 21:04:08
    #79
    ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayatımda gördüğüm en saçma ve cahilce bir yorum.

    Altın tavan yaptığında koskoca iş bankası sitesini sistemini kapatacak.Böyle bir durumun olmasının mümkünatı yokta hadi oldu diyelim.Pos sistemi niye kapalı? sitelerimizde pos sistemi çalışmıyor? pos dan altın bozuluyor dersen eyv.
    Kaç gram altının var hocam ? ne zamanlar altını takip ediyorsun ?

    Cahillik etmeyin analiz uzmanları ile görüşebilirsiniz.

    Şuanki durumun altın ile alakası olmadıgını anlamadınız sanırım daha önceki bir sorunu belirttim size.
  • 12-06-2013, 21:04:26
    #80
    An itibariyle Redhack , AYT nin sitesine DDOS basmıştır :'(
  • 12-06-2013, 21:07:44
    #81
    aybike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kaç gram altının var hocam ? ne zamanlar altını takip ediyorsun ?

    Cahillik etmeyin analiz uzmanları ile görüşebilirsiniz.

    Şuanki durumun altın ile alakası olmadıgını anlamadınız sanırım daha önceki bir sorunu belirttim size.
    Günlük 2k ile 5k arası pos dan para alıyoruz. Kullandığımız alt yapı İş bankası. ve Ortalama 6 saattir pos da sıkıntı var.

    Konunun altın borsası ile hiç bir alakası yok.Ki biz çok ufak mebla alıyoruz pos dan.Yüzbinlerce para çektiren var.Altınla ne alakası olacak.