ruudler adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatımda gördüğüm en saçma ve cahilce bir yorum.

Altın tavan yaptığında koskoca iş bankası sitesini sistemini kapatacak.Böyle bir durumun olmasının mümkünatı yokta hadi oldu diyelim.Pos sistemi niye kapalı? sitelerimizde pos sistemi çalışmıyor? pos dan altın bozuluyor dersen eyv.
Kaç gram altının var hocam ? ne zamanlar altını takip ediyorsun ?

Cahillik etmeyin analiz uzmanları ile görüşebilirsiniz.

Şuanki durumun altın ile alakası olmadıgını anlamadınız sanırım daha önceki bir sorunu belirttim size.