İşbankası bizim paralarla AMERİKA'da borsa oynuyor bekleyin seanslar bitsin ki açsın laleler siteyi.
Altın tavan yaptıgında da kapattılar kimse bozdurmasın diye..
Hayatımda gördüğüm en saçma ve cahilce bir yorum.
Altın tavan yaptığında koskoca iş bankası sitesini sistemini kapatacak.Böyle bir durumun olmasının mümkünatı yokta hadi oldu diyelim.Pos sistemi niye kapalı? sitelerimizde pos sistemi çalışmıyor? pos dan altın bozuluyor dersen eyv.