merhaba arkadaşlar kafam çok karıştı bana Ayakkabı konusundan yardımcı olurmusunuz fiyat önemli degil
http://giyim.gittigidiyor.com/erkek-...D&IS100_37=960
burdaki ler bana uygun ayak numaram 46
http://urun.gittigidiyor.com/giyim-a...abisi-84754242
http://urun.gittigidiyor.com/giyim-a...62589-86184275
http://urun.gittigidiyor.com/giyim-a...onfor-85633222
bunları beğendim ama karar veremedim kafam çok karışık fikriniz nedir ?
Ayakkabı Alcam Yardımcı Olun Lütfen
5
●422
- 11-06-2013, 17:28:01Üyeliği durduruldu
- 11-06-2013, 18:06:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.adidas iyidir.. benzeri var.. çok rahat..
- 11-06-2013, 18:57:41Üyeliği durdurulduyok zaten hep spor giriniyorum kort pantolunun altına gircemRymelhone adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-06-2013, 19:44:39Üyeliği durduruldu
- 11-06-2013, 19:57:09Üyeliği durdurulduHocam kotun filan altına giyeceksen casual al bunları artık apaçiler filan giyiyor eşorfman altına vs.
45.5 olur diyorsan http://www.barcin.com/urunid_171117_...a-35a1201537ef
Şu ayakkabı var çok rahat ayakkabıdır antremanlarda vs. rahatlıkla giyebilirsin.