Hocam kotun filan altına giyeceksen casual al bunları artık apaçiler filan giyiyor eşorfman altına vs.
45.5 olur diyorsan http://www.barcin.com/urunid_171117_...a-35a1201537ef
Şu ayakkabı var çok rahat ayakkabıdır antremanlarda vs. rahatlıkla giyebilirsin.