• 09-06-2013, 20:56:01
    #10
    Googital.com
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öyleyse mükkemmel zaten hocam Bu uygulamalar konusunda ne diyosun ? Whatsapp falan donma yapıyor mu
    aynen yazma konusunda 1 numara benim için.

    whatsapp gibi ufak uygulamalarda donma yapmaz.

    ben 1700 e aldım fiyatları 900e kadar düşmüş , almanızın tam zamanı
  • 09-06-2013, 20:59:45
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun süredir kullanıyorum herhangi donma problemi vs yaşamadım. O kadar detaylı bakınca hiçbir şeyde karar kılınmıyor. Arada bir en arkadaşımın 4s'i bile donuyor ki İOS'a en stabil işletim sistemi diyorlar.

    Küçük donmalar sorun değil de, kitlenmesin sürekli.

    Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aynen yazma konusunda 1 numara benim için.

    whatsapp gibi ufak uygulamalarda donma yapmaz.

    ben 1700 e aldım fiyatları 900e kadar düşmüş , almanızın tam zamanı
    Evet aslında bne de 1-2 hafta içinde almak istiyorum.
  • 09-06-2013, 21:01:10
    #12
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Küçük donmalar sorun değil de, kitlenmesin sürekli.



    Evet aslında bne de 1-2 hafta içinde almak istiyorum.
    Kilitlenme mi? Donanım olarak sahip olacağın ilk 5 cihazdan biri. Kilitlenecekse kaldırır atarım ben onu.
  • 09-06-2013, 21:14:17
    #13
    ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilitlenme mi? Donanım olarak sahip olacağın ilk 5 cihazdan biri. Kilitlenecekse kaldırır atarım ben onu.
    Note 2 yi inceledim şimdi de, s3 ten soğudum o nasıl telefondur hocam kalem malem çizim falan
  • 09-06-2013, 22:11:56
    #14
    S3 ya da S4 tavsiye ederim. Açıkçası ikiside çok iyi cihazlar
  • 09-06-2013, 22:15:27
    #15
    Googital.com
    ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Note 2 yi inceledim şimdi de, s3 ten soğudum o nasıl telefondur hocam kalem malem çizim falan
    S3 aldıktan sonra note 2 almadığım için çok pişman oldum.
    Bütçeniz varsa 2 almanız daha mantıklı.
    -----------------------
    Tapatalk ile gönderildi.
  • 09-06-2013, 22:31:39
    #16
    Yanlış anlaşılmasını istemem tavsiye istediğiniz için söylüyorum ben S3 - note 2 ve S4 üçünüde kullandım size şöyle özetleyebilirim.

    Note 2 gerçekten çok iyi bir cihaz fakat note 2'de kasmalar belirgin derecede oluyor. Kullanış olarak rahat fakat cihazda kasmalar belirginleşiyor belirli bir süre sonra ben note 2'yi verip S4'e geçtim ve S3 ile beraber kullanıyorum.

    Note 2 'de kalem olayı gerçekten muazzam fakat ben bu aralar Note 10.1'e taktım felaket bir cihaz

    S4'ü zaten anlatmıyorum bambaşka bir kaliteye sahip.

    S3 donma olarak arkadaşımızın dediği gibi rehber'e geçerken sadece kasma oluyor onun haricinde hiçbir problemi yok.
  • 09-06-2013, 23:39:29
    #17
    ipod touch 5 64gb kullanıyorum. yanında samsungun dokunmatik fakat android olmayan bir telefonu var. galaxy ace arızalı olduğu için geçici olarak bunu kullanıyorum.

    ipod ile kablosuz dışında internete giremiyorum fakat her işimi görüyor. her gören keşke bu telefon olsa süper yapmışlar diyor. bu şekilde yapabilirsiniz. hepsiburada'dan 100tl hediye çeki kazanarak aldım. 100 tl ucuza geldi bana. 978 tl civarı.

    hem şarjınız uzun gider hem tüm işlemlerinizi halledebilirsiniz. hd kamera, kapasitesi desen çok iyi. param yok derseniz 32 gb alabilirsiniz.

    http://www.hepsiburada.com/liste/dep...s%3d%25c3%259f

    düzelme:
    bazı arkadaşlar s3, note vs donuyor demiş. ios'ta programı kapatmazsanız sürekli açık kalır. onlarca program açık kalmasına rağmen kasma neredeyse yok. ram seviyesi s3 den düşük olmasına rağmen çok daha hızlıdır. benim tek sıkıntım mp3leri itunes ile atmak zorunda olmam. biraz uğraştırıyor ve mp3leri etiketlere göre listeliyor. dizin listelemeyi bulamadım.
  • 10-06-2013, 10:32:19
    #18
    Mr.Darkness adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlaşılmasını istemem tavsiye istediğiniz için söylüyorum ben S3 - note 2 ve S4 üçünüde kullandım size şöyle özetleyebilirim.

    Note 2 gerçekten çok iyi bir cihaz fakat note 2'de kasmalar belirgin derecede oluyor. Kullanış olarak rahat fakat cihazda kasmalar belirginleşiyor belirli bir süre sonra ben note 2'yi verip S4'e geçtim ve S3 ile beraber kullanıyorum.

    Note 2 'de kalem olayı gerçekten muazzam fakat ben bu aralar Note 10.1'e taktım felaket bir cihaz

    S4'ü zaten anlatmıyorum bambaşka bir kaliteye sahip.

    S3 donma olarak arkadaşımızın dediği gibi rehber'e geçerken sadece kasma oluyor onun haricinde hiçbir problemi yok.
    Hocam şimdi bir alternatifim daha var, LG Nexus 4. 2 GB ram'e ve s3 den kaliteli bir işlemciye sahip. Telefon şuanda elimde var arkadaşımın ve gerçekten çok akıcı bir telefon. Fiyatı da ucuz, sanırım onu alacağım.

    ahtapot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ipod touch 5 64gb kullanıyorum. yanında samsungun dokunmatik fakat android olmayan bir telefonu var. galaxy ace arızalı olduğu için geçici olarak bunu kullanıyorum.

    ipod ile kablosuz dışında internete giremiyorum fakat her işimi görüyor. her gören keşke bu telefon olsa süper yapmışlar diyor. bu şekilde yapabilirsiniz. hepsiburada'dan 100tl hediye çeki kazanarak aldım. 100 tl ucuza geldi bana. 978 tl civarı.

    hem şarjınız uzun gider hem tüm işlemlerinizi halledebilirsiniz. hd kamera, kapasitesi desen çok iyi. param yok derseniz 32 gb alabilirsiniz.

    http://www.hepsiburada.com/liste/dep...s%3d%25c3%259f

    düzelme:
    bazı arkadaşlar s3, note vs donuyor demiş. ios'ta programı kapatmazsanız sürekli açık kalır. onlarca program açık kalmasına rağmen kasma neredeyse yok. ram seviyesi s3 den düşük olmasına rağmen çok daha hızlıdır. benim tek sıkıntım mp3leri itunes ile atmak zorunda olmam. biraz uğraştırıyor ve mp3leri etiketlere göre listeliyor. dizin listelemeyi bulamadım.
    Hocam bende de iPod touch 4 var. İnterneti mobil olarka kullanan biriyim normalde o yüzden çok sıkıntı çekiyorum. Sonuçta heryerde kablosuz yok. Bu yüzden ipod bana pek uymuyor. iPoddan müzik dinleyip en fazla evde r10'a giriyorum o kadar.