Yanlış anlaşılmasını istemem tavsiye istediğiniz için söylüyorum ben S3 - note 2 ve S4 üçünüde kullandım size şöyle özetleyebilirim.
Note 2 gerçekten çok iyi bir cihaz fakat note 2'de kasmalar belirgin derecede oluyor. Kullanış olarak rahat fakat cihazda kasmalar belirginleşiyor belirli bir süre sonra ben note 2'yi verip S4'e geçtim ve S3 ile beraber kullanıyorum.
Note 2 'de kalem olayı gerçekten muazzam fakat ben bu aralar Note 10.1'e taktım felaket bir cihaz
S4'ü zaten anlatmıyorum bambaşka bir kaliteye sahip.
S3 donma olarak arkadaşımızın dediği gibi rehber'e geçerken sadece kasma oluyor onun haricinde hiçbir problemi yok.