ilyasbat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uzun süredir kullanıyorum herhangi donma problemi vs yaşamadım. O kadar detaylı bakınca hiçbir şeyde karar kılınmıyor. Arada bir en arkadaşımın 4s'i bile donuyor ki İOS'a en stabil işletim sistemi diyorlar.

Küçük donmalar sorun değil de, kitlenmesin sürekli.

Emrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aynen yazma konusunda 1 numara benim için.

whatsapp gibi ufak uygulamalarda donma yapmaz.

ben 1700 e aldım fiyatları 900e kadar düşmüş , almanızın tam zamanı
Evet aslında bne de 1-2 hafta içinde almak istiyorum.