ata350 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Note 2 yi inceledim şimdi de, s3 ten soğudum o nasıl telefondur hocam kalem malem çizim falan
S3 aldıktan sonra note 2 almadığım için çok pişman oldum.
Bütçeniz varsa 2 almanız daha mantıklı.
-----------------------
Tapatalk ile gönderildi.