Merhaba arkadaÅŸlar,
YÖNCÜ SMS sistemini kullanıyordum bu zamana kadar.
Ancak yöncü sms sisteminde yaptığı saçma sapan kısıtlamalar yüzünden artık clickatell'e geçmeyi düşünüyorum.
Şimdi sorularıma gelirsek.
1-) 1 tane SMS (başlıksız yani rasgele no) kaç kr ?
2-) Ödeme yapmak isteyince en az 400 kredi yüklemeni istiyor o neden ?
Clickatell kullanan ? Sorularım var gelin bi konuşcaz.
0
●308