Merhaba arkadaşlar,

YÖNCÜ SMS sistemini kullanıyordum bu zamana kadar.

Ancak yöncü sms sisteminde yaptığı saçma sapan kısıtlamalar yüzünden artık clickatell'e geçmeyi düşünüyorum.
Şimdi sorularıma gelirsek.

1-) 1 tane SMS (başlıksız yani rasgele no) kaç kr ?
2-) Ödeme yapmak isteyince en az 400 kredi yüklemeni istiyor o neden ?