• 04-06-2013, 23:38:26
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Hemen hemen herkes benle aynı durumdadır sanırım. Ben yürüyüş yapılmasına karşıyım. Sonra diyolarki neden sessiz kalıyosun , eylemlere katılmıyosun diye. Kardeşim oturma eylemi yaptınızda biz mi katılmadık. Yürümek bizim tabiatımıza ters , sağlık için dahi yürümeyen adamlarız biz , yapın bakalım oturma eylemini bütün webmasterlar ordayız
  • 04-06-2013, 23:41:21
    #2
    biz gebzede adamı evbinden alıp zorla götürüyoruz gebzedemisin yoksa adresi ver yarın alırız evden
  • 04-06-2013, 23:48:40
    #3
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biz gebzede adamı evbinden alıp zorla götürüyoruz gebzedemisin yoksa adresi ver yarın alırız evden
    yok hocam körfezdeyim
  • 04-06-2013, 23:51:29
    #4
    Srdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok hocam körfezdeyim
    yırrtın hocam ozman
  • 05-06-2013, 00:04:43
    #5
    Üyeliği durduruldu
    frmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yırrtın hocam ozman
    hocam körfez mahalleler bayağı aktif olarak çalışıyo , her mahalle kendi arasında toplanıp gösterilerini yapıyor , katılımda oluyo bayağı , genci , yaşlısı , amcası ,teyzesi, dedesi , nenesi her yaş grubundan insan var , mahalle olduğu için millet gönül rahatlığıyla katılıyor
  • 05-06-2013, 00:06:34
    #6
    kesin şimdi konuyu başka yere çekenler çıkacak ve konu kilit olacak ahanda yazdım buraya
  • 05-06-2013, 00:40:27
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bugün burda oturma eylemine çağırdılar arkadaşla beni kız arkadaşa "oturma" eylemi dediği gibi yanımdakinin surat ifadesi değişti olayı sonradan aktardım ben arkadaşım bağsur uzun süre oturamıyo
  • 05-06-2013, 00:45:44
    #8
    Oturmak isteyenleri bizim bahçeye davet edebilirim çay ve kahvemiz sınırsızdır, girişler ücretsizdir