Yürüyüş yapılmasın yoksa katılmayız...
7
●470
- 04-06-2013, 23:38:26Üyeliği durdurulduHemen hemen herkes benle aynı durumdadır sanırım. Ben yürüyüş yapılmasına karşıyım. Sonra diyolarki neden sessiz kalıyosun , eylemlere katılmıyosun diye. Kardeşim oturma eylemi yaptınızda biz mi katılmadık. Yürümek bizim tabiatımıza ters , sağlık için dahi yürümeyen adamlarız biz , yapın bakalım oturma eylemini bütün webmasterlar ordayız
- 04-06-2013, 23:41:21biz gebzede adamı evbinden alıp zorla götürüyoruz gebzedemisin yoksa adresi ver yarın alırız
evden
- 04-06-2013, 23:48:40Üyeliği durdurulduyok hocam körfezdeyimfrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-06-2013, 23:51:29yırrtın hocam ozmanSrdr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-06-2013, 00:04:43Üyeliği durdurulduhocam körfez mahalleler bayağı aktif olarak çalışıyo , her mahalle kendi arasında toplanıp gösterilerini yapıyor , katılımda oluyo bayağı , genci , yaşlısı , amcası ,teyzesi, dedesi , nenesi her yaş grubundan insan var , mahalle olduğu için millet gönül rahatlığıyla katılıyorfrmpostcusuyum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
evden