Hemen hemen herkes benle aynı durumdadır sanırım. Ben yürüyüş yapılmasına karşıyım. Sonra diyolarki neden sessiz kalıyosun , eylemlere katılmıyosun diye. Kardeşim oturma eylemi yaptınızda biz mi katılmadık. Yürümek bizim tabiatımıza ters , sağlık için dahi yürümeyen adamlarız biz , yapın bakalım oturma eylemini bütün webmasterlar ordayız