• 01-06-2013, 22:41:08
    #10
    MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    estağfurullah hocam. I have eagle eye.

    bu arada cidden 35tlye ortalama ciddi bir tel önerisi istiyorum. 2. telefonum olacak yanımda taşıyım ama pek ağırlık yapmasın şöyle parmak kadar telefonlar var onları nette bulamadım
    1100 al hocam hafif kullanışlı mesaj atması çok iyi sarjı uzun gidiyor bazen ne zaman sarja taktığımı unutuyorum 6 senedir kullanıyorum canavar benim emektar ya ama tabi bol bol *** bu telefon ne kaldır at sözlerini duyuyorum
  • 01-06-2013, 22:54:28
    #11
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o değilde şu gif nedense bana niye bu kadar HD ve 3 boyutlu geliyor bir anda karşımda insan var hissi uyandırıyor , parmaklarn görnütüsü
  • 01-06-2013, 23:07:34
    #12
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tövbe est. ödüm koptu valla