estağfurullah hocam. I have eagle eye.
bu arada cidden 35tlye ortalama ciddi bir tel önerisi istiyorum. 2. telefonum olacak yanımda taşıyım ama pek ağırlık yapmasın şöyle parmak kadar telefonlar var onları nette bulamadım
1100 al hocam hafif kullanışlı mesaj atması çok iyi sarjı uzun gidiyor

bazen ne zaman sarja taktığımı unutuyorum 6 senedir kullanıyorum canavar benim emektar ya ama tabi bol bol *** bu telefon ne kaldır at sözlerini duyuyorum