• 30-05-2013, 16:25:34
    #1
    Merhaba değerli can dostlarım öncelikle hepinize kolay gelsin.

    Bim'den aldığım çok güzel ve tadını diğer fıstıklara değişemeyeceğim çok güzel bir lezzet.Acaba bu fıstığı en ucuz nereden bulabilirim.Pazar'dan aldıklarımın pek tadı olmuyor.

  • 30-05-2013, 16:45:17
    #2
    Pahalı oluyor ama tadı çok lezzetli bu meretin, takipteyim konuyu
  • 30-05-2013, 16:49:16
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bırak sen kajuyu has fınduga dön
  • 30-05-2013, 16:52:19
    #4
    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırak sen kajuyu has fınduga dön
    Fındığıda severim ama bakkal fındığı veya pazar fındığı olmayacak.Has orjinal karadeniz fındığı olucak ve taze olucak.
  • 30-05-2013, 16:52:29
    #5
    Brezilya
  • 30-05-2013, 18:28:41
    #6
    gereğinden fazla kaju kalbe zarar aman dikkat.
  • 30-05-2013, 19:04:34
    #7
    Cok yağlı beyler şu sıcak plaj günlerinde uzun durulacak bir yigecek.

    GT-N7100 cihazımdan gönderildi
  • 30-05-2013, 19:05:11
    #8
    bende çok severim
  • 30-05-2013, 19:08:45
    #9
    IceBlue adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bırak sen kajuyu has fınduga dön
    Kaju'nun tadı başka.