Merhaba değerli can dostlarım öncelikle hepinize kolay gelsin.

Bim'den aldığım çok güzel ve tadını diğer fıstıklara değişemeyeceğim çok güzel bir lezzet.Acaba bu fıstığı en ucuz nereden bulabilirim.Pazar'dan aldıklarımın pek tadı olmuyor.