Premium hesabı verebilecek olan var mı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Premium hesabı verebilecek olan var mı ?
8
●
441
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Premium hesabı verebilecek olan var mı ?
26-05-2013, 13:11:02
#1
TeHLiXe
Merhabalar. 2gb' a yakın dosya indirmem gerekiyor ama premiumsuz çok zor
. Uploaded ve ya turbobit premium hesabı verebilecek biri var mı 2 günlüğüne
.
26-05-2013, 13:38:39
#2
ismail.diler
linkleri özelime atın yardımcı olayım TeHLiXe Hocam.
26-05-2013, 13:51:10
#3
bitGAMER
ul.to linklerini pm atın halledeyim
26-05-2013, 13:56:35
#4
ismail.diler
gönderdim.
26-05-2013, 14:00:55
#5
TeHLiXe
bitGAMER adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ul.to linklerini pm atın halledeyim
Sağolsun
ismail.diler
nickli arkadaş yardımcı oldu hocam. İlginiz için çok teşekür ederim
ismail.diler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
gönderdim.
Çok teşekür ederim hocam. Elinize sağlık
26-05-2013, 15:11:16
#6
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
banada lazım arkadaşlar gta vice city'i indiricem 3 part inmiyor meret
26-05-2013, 15:47:18
#7
ismail.diler
saintx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
banada lazım arkadaşlar gta vice city'i indiricem 3 part inmiyor meret
iyi günüm bugun yolla gelsin
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:47:18 -->-> Daha önceki mesaj 15:31:15 --
@saintx hocam gönderdim sizede.
26-05-2013, 15:53:32
#8
saintx
ismail.diler adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi günüm bugun yolla gelsin
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:47:18 -->-> Daha önceki mesaj 15:31:15 --
@saintx hocam gönderdim sizede.
teşekür ederim hocam
27-05-2013, 13:30:28
#9
TeHLiXe
Turbobit link çevirebilecek arkadaş varsa yardımcı olabilir mi? 5 tane link var elimde ama indiremiyorum premium olmadığı için
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler