saintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
banada lazım arkadaşlar gta vice city'i indiricem 3 part inmiyor meret
iyi günüm bugun yolla gelsin

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 15:47:18 -->-> Daha önceki mesaj 15:31:15 --

@saintx hocam gönderdim sizede.