Vestel led tv almaya karar verdim 82 ekran 200 herz yazıyor sanırsam. Fakat vestel'in led tvleri iyi değil diyorlar. Kullanan varsa yorumlarını almak istedim.
Fiyat olarak 82 ekran 32'' usb girişli full hd uydu alıcısı içinde olarak 900 TL.
Vestel led tv kullanan varsa yorum alabilirmiyim
2
●712
- 22-05-2013, 19:25:30vestel, beko vs. bunlardan tv almanızı önermem. bir akrabam da var beko'ydu sanırım markası görüntü kalitesi berbat gerçekten. ben evimde samsung kullanıyorum 82 ekran Full HD cam gibi. bence farklı bir marka tercih edin sonra pişman olmayın.
- 22-05-2013, 20:20:37biz mutfağa aldık vestelin televizyonunu görüntü vs çok iyi şimdiye kadar hiçbir sorun olmadı