vestel, beko vs. bunlardan tv almanızı önermem. bir akrabam da var beko'ydu sanırım markası görüntü kalitesi berbat gerçekten. ben evimde samsung kullanıyorum 82 ekran Full HD cam gibi. bence farklı bir marka tercih edin sonra pişman olmayın.