Uzun yıllar önce ufak bir ilçede tesadüfen tanıştığım arkadaşım Semih, yapmak istediğini yaptı. Amansız bir hastalığa yakalanmasına rağmen hayatın tüm zorluklarına rağmen hayatını rap müziğe verdi.
Bu adamın azmi fena beyler!
İlk klip çalışması - geriye dönüş albümü
http://www.youtube.com/watch?v=nv6sZkVr2Ok
Bu da benim en sevdiğim şarkısı
Aynı zamanda son şarkısı. Sanırım her yeni çalışma bir öncekinden daha iyi oluyor.http://www.youtube.com/watch?v=7Q9M8DahbJQ
Sözler, müzik, yorum ... görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
Ayna karşısında çalışmış haraketler ...Başarılar dilerim