• 21-05-2013, 14:29:55
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar,

    Uzun yıllar önce ufak bir ilçede tesadüfen tanıştığım arkadaşım Semih, yapmak istediğini yaptı. Amansız bir hastalığa yakalanmasına rağmen hayatın tüm zorluklarına rağmen hayatını rap müziğe verdi.

    Bu adamın azmi fena beyler!


    İlk klip çalışması - geriye dönüş albümü


    http://www.youtube.com/watch?v=nv6sZkVr2Ok



    Bu da benim en sevdiğim şarkısı Aynı zamanda son şarkısı. Sanırım her yeni çalışma bir öncekinden daha iyi oluyor.


    http://www.youtube.com/watch?v=7Q9M8DahbJQ


    Sözler, müzik, yorum ... görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.
  • 21-05-2013, 17:57:12
    #2
    emineme özenmeye çalışmış gibi geldi
  • 21-05-2013, 18:16:32
    #3
    Üyeliği durduruldu
    yolun açık olsun moruk. En kısa zamanda sağlığına kavuşman dilekleriyle kendine iyi bak.
  • 21-05-2013, 19:50:36
    #4
    Yanlış anlama ama eminemin bire bir haraketleri bu kötü bir şey degil hani benzemişte uzaktan Ayna karşısında çalışmış haraketler ...Başarılar dilerim
  • 22-05-2013, 04:43:48
    #5
    ados combo mekanize dinle bırak bu tıfılları
  • 22-05-2013, 10:00:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ados combo mekanize dinle bırak bu tıfılları
    Hasta olup kendisini rape vermiş birisine tıfıl diyorsun demek .. Neyse beddua etmicem sana Allahından bul ya ...

    Arkadaşının yaptıgı gerçekten güzel birşey ses felanda iyi gibi Emineme özenmiş baya