Merhaba arkadaşlar,

Uzun yıllar önce ufak bir ilçede tesadüfen tanıştığım arkadaşım Semih, yapmak istediğini yaptı. Amansız bir hastalığa yakalanmasına rağmen hayatın tüm zorluklarına rağmen hayatını rap müziğe verdi.

Bu adamın azmi fena beyler!


İlk klip çalışması - geriye dönüş albümü


http://www.youtube.com/watch?v=nv6sZkVr2Ok



Bu da benim en sevdiğim şarkısı Aynı zamanda son şarkısı. Sanırım her yeni çalışma bir öncekinden daha iyi oluyor.


http://www.youtube.com/watch?v=7Q9M8DahbJQ


Sözler, müzik, yorum ... görüşlerinizi bekliyorum arkadaşlar.