LYS öğrencilerine 45gun devamsizlik hakki - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
LYS öğrencilerine 45gun devamsizlik hakki
12
●
1.041
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
LYS öğrencilerine 45gun devamsizlik hakki
1
2
21-05-2013, 01:51:49
#10
teknomag
Üyeliği durduruldu
off
30 gün heyet raporum vardı
20 günde böyle izin = okul bitti
21-05-2013, 04:18:47
#11
karacoder
Üniversite öğrencilerine vermiyorlarmı, bizde hazırlanacağız belki yoklamaları düşürsünler
21-05-2013, 09:49:44
#12
zacoo
giden var mı arkadaşlar? ben birazdan gideceğim dilekçe yazdım.bugünden itibaren kullanabiliyormuyuz?
21-05-2013, 09:54:25
#13
sitenianlat
Ben Okuldayim.normal devamsizlik hakkını rapor almadan kullanma olanağı tanınmış. Büyük ihtimal bugünden itibaren kullanılabiliyor.
HTC Desire X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler