• 21-05-2013, 01:51:49
    #10
    Üyeliği durduruldu
    off 30 gün heyet raporum vardı 20 günde böyle izin = okul bitti
  • 21-05-2013, 04:18:47
    #11
    Üniversite öğrencilerine vermiyorlarmı, bizde hazırlanacağız belki yoklamaları düşürsünler
  • 21-05-2013, 09:49:44
    #12
    giden var mı arkadaşlar? ben birazdan gideceğim dilekçe yazdım.bugünden itibaren kullanabiliyormuyuz?
  • 21-05-2013, 09:54:25
    #13
    Ben Okuldayim.normal devamsizlik hakkını rapor almadan kullanma olanağı tanınmış. Büyük ihtimal bugünden itibaren kullanılabiliyor.

    HTC Desire X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi