Konu
LYS öğrencilerine 45gun devamsizlik hakki
21-05-2013, 09:54:25
#13
sitenianlat
Ben Okuldayim.normal devamsizlik hakkını rapor almadan kullanma olanağı tanınmış. Büyük ihtimal bugünden itibaren kullanılabiliyor.
HTC Desire X cihazımdan Tapatalk 2 ile gönderildi