• 17-05-2013, 00:10:44
    #19
    Bence her ne yaptırıyorsanız yaptırın ama sıkılmayın ondan sonuçta onu ömür boyu taşıyacaksınız bir süre sıkıldıktan sonra o dövmeye keşke yaptırmasaydım diye bakmayın.Ben şahsen Kemal Atatürk dövmesi yaptırıcam hem ömrümün sonuna kadar sıkılmadan gururla taşıyabilirim
  • 17-05-2013, 00:30:36
    #20
    nakres adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konudan alakasız yorumlara güldüm gerçekten arkadaşlar ben daha çok dediğim yerlere yazı yazdırayım diyorum..

    Üst Tarafa Soyadımı ve hemen altınada küçük harflerle only god can judge me yazdırayım diyorum sizce nasıl olur?
    vasat
  • 17-05-2013, 00:37:21
    #21
    Watchmen35 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence her ne yaptırıyorsanız yaptırın ama sıkılmayın ondan sonuçta onu ömür boyu taşıyacaksınız bir süre sıkıldıktan sonra o dövmeye keşke yaptırmasaydım diye bakmayın.Ben şahsen Kemal Atatürk dövmesi yaptırıcam hem ömrümün sonuna kadar sıkılmadan gururla taşıyabilirim
    Ata'mızı yaptırmak çok güzel düşünce tabi ki ama herkeste de var o yüzden biraz iyi olmayacak gibi. Ya da Ata' mızla alakalı başka birşeyler bulmak lazım..

    Clockworks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    vasat
  • 17-05-2013, 14:14:19
    #22
    Proteus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam o çizgi film kahramani değil o anime bilmediğiniz şey hakkında yorum yapmayın. Konuya gelirsek giyilebilir dövmeler satılıyor onlardan alıp takabilirsin tenine zarar vermemiş olursun..
    Hocam anime çizgi film demek japonca sözlükte. Hentai de garip demek mesela?
  • 17-05-2013, 15:12:22
    #23
    Hocam istediginiz yer için yazı yazdırmak daha mantıklı duruyor aztec/maya uygarlıklarından şekillerde yaptırabilirsiniz bende bir kaç gündür bunu düşünüyorum