Bence her ne yaptırıyorsanız yaptırın ama sıkılmayın ondan sonuçta onu ömür boyu taşıyacaksınız bir süre sıkıldıktan sonra o dövmeye keşke yaptırmasaydım diye bakmayın.Ben şahsen Kemal Atatürk dövmesi yaptırıcam hem ömrümün sonuna kadar sıkılmadan gururla taşıyabilirim