• 05-12-2007, 21:55:59
    #46
    Çok reklam oldu bu site. Ağızdan ağıza dilden dile.

    Daha önceden Türklerden biri böyle site yapmaya yeltense, eski arkadaşlarınızı bulun kaynaşın falan gibi bir sebeple gerçek ad soyadını girmesini istese kaç kişi yazardı. Doğan medya ve özellikle magazin çocuğu facebook. Biz de sürüklenmiş gidiyoruz işte. Ben de üyeyim; çok arkadaşımı buldum. Bu sadece açığa çıkmış bir konu üzerine toplumsal bir özeleştiriydi.
  • 05-12-2007, 21:56:33
    #47
    Üyeliği durduruldu
    aLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zengin oldun bıraktın bizleri ArKaDaS ı da hacı ya devretmişsin çok ayıp
    kısa bir süre kullandım o hesabı. gönlümüz zengin olsun

    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oo sohbet koyulaşıyor .. kuruyum mu abi rakı sofrasını
    hafta sonu olsa yok diyemem

    şaka bir yana mantık olarak daha önceki arkadaşlık sitelerinden pek bir farkı olmayan bir site de olsa oldukca popüler oldu. tabii ki bunda medyanın desteginin buyuk etkisi var.

    sadeligi kodlaması ve aktiviteleri ise artı yönleri.
  • 05-12-2007, 21:59:15
    #48
    Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok reklam oldu bu site. Ağızdan ağıza dilden dile.

    Daha önceden Türklerden biri böyle site yapmaya yeltense, eski arkadaşlarınızı bulun kaynaşın falan gibi bir sebeple gerçek ad soyadını girmesini istese kaç kişi yazardı. Doğan medya ve özellikle magazin çocuğu facebook. Biz de sürüklenmiş gidiyoruz işte. Ben de üyeyim; çok arkadaşımı buldum. Bu sadece açığa çıkmış bir konu üzerine toplumsal bir özeleştiriydi.
    ****************

    zaten bu feysbokun da boku çıkmak üzere.. bizim bi arkadaşa hergün mesaj geliyomuş ben seni bi yerden tanıyorum diye
  • 05-12-2007, 22:08:47
    #49
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    türklere güven olmaz..
    Artık bize şu cümleyi de kendi kendimize söylettiriyorlar ya, daha ne diyeyim. Kendi milletine küfür etsen gam yemeyeceksin. Türklere güven olmazmış, hey Allahım ya.
  • 05-12-2007, 22:11:14
    #50
    sence neden olmaz..?
    yonjaya baksana harbiden boku çıktı.. saçma sapan sapıklar doldu...

    kötü bi niyet yok içimde ama harbiden olay çığrından çıkıyor..
  • 05-12-2007, 22:20:16
    #51
    kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sence neden olmaz..?
    yonjaya baksana harbiden boku çıktı.. saçma sapan sapıklar doldu...
    kötü bi niyet yok içimde ama harbiden olay çığrından çıkıyor..
    Facebook üye bilgilerinin pazarlandığını sağır sultan duydu.

    Kötü niyetin olmadığını anlayabiliyorum da "Türklere güven olmaz" çok saçma bir cümle. Yani bunu zorla bize dikte ediyorlar. Her millette çürük elma var. Hem kendimiz düşmeyelim bu tuzağa hem başkalarını düşürmeyelim. Düzmece bunlar
  • 05-12-2007, 22:27:25
    #52
    askolcer vardı bi ara giriyosun 5 kişiyi yazıyosun küt diye "salaksın olum sen yakalandın " yazıyor

    gelde güven
  • 05-12-2007, 22:44:17
    #53
    yakoSin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kimseyi bulamadım sadece şuanki okul arkadaşlarım var
    Yalnız değilsin
  • 05-12-2007, 22:51:17
    #54
    Üyeliği durduruldu
    hayırlı olsun