Konu
facebook 9 yıl önceki sevgilimi buldu :)
05-12-2007, 22:11:14
#50
kubilay
sence neden olmaz..?
yonjaya baksana harbiden boku çıktı.. saçma sapan sapıklar doldu...
kötü bi niyet yok içimde ama harbiden olay çığrından çıkıyor..