sence neden olmaz..?
yonjaya baksana harbiden boku çıktı.. saçma sapan sapıklar doldu...
kötü bi niyet yok içimde ama harbiden olay çığrından çıkıyor..
Facebook üye bilgilerinin pazarlandığını sağır sultan duydu.
Kötü niyetin olmadığını anlayabiliyorum da "Türklere güven olmaz" çok saçma bir cümle. Yani bunu zorla bize dikte ediyorlar. Her millette çürük elma var. Hem kendimiz düşmeyelim bu tuzağa hem başkalarını düşürmeyelim. Düzmece bunlar