Çok reklam oldu bu site. Ağızdan ağıza dilden dile.
Daha önceden Türklerden biri böyle site yapmaya yeltense, eski arkadaşlarınızı bulun kaynaşın falan gibi bir sebeple gerçek ad soyadını girmesini istese kaç kişi yazardı. Doğan medya ve özellikle magazin çocuğu facebook. Biz de sürüklenmiş gidiyoruz işte. Ben de üyeyim; çok arkadaşımı buldum. Bu sadece açığa çıkmış bir konu üzerine toplumsal bir özeleştiriydi.
facebook 9 yıl önceki sevgilimi buldu :)
73
●8.906
- 05-12-2007, 21:56:33Üyeliği durduruldukısa bir süre kullandım o hesabı. gönlümüz zengin olsunaLp3r adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

hafta sonu olsa yok diyememkubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şaka bir yana mantık olarak daha önceki arkadaşlık sitelerinden pek bir farkı olmayan bir site de olsa oldukca popüler oldu. tabii ki bunda medyanın desteginin buyuk etkisi var.
sadeligi kodlaması ve aktiviteleri ise artı yönleri. - 05-12-2007, 21:59:15****************Ron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
zaten bu feysbokun da boku çıkmak üzere.. bizim bi arkadaşa hergün mesaj geliyomuş ben seni bi yerden tanıyorum diye
- 05-12-2007, 22:08:47Artık bize şu cümleyi de kendi kendimize söylettiriyorlar ya, daha ne diyeyim. Kendi milletine küfür etsen gam yemeyeceksin. Türklere güven olmazmış, hey Allahım ya.kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-12-2007, 22:20:16Facebook üye bilgilerinin pazarlandığını sağır sultan duydu.kubilay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kötü niyetin olmadığını anlayabiliyorum da "Türklere güven olmaz" çok saçma bir cümle. Yani bunu zorla bize dikte ediyorlar. Her millette çürük elma var. Hem kendimiz düşmeyelim bu tuzağa hem başkalarını düşürmeyelim. Düzmece bunlar
ArKaDaS ı da hacı ya devretmişsin
çok ayıp