Nefes alırken arada bir kalbin sıkışması
13
●8.063
- 07-05-2013, 21:53:35Bende de oluyor mesela nefesi yarım çektiğim zaman hafif ağrıyor fazla çektiğim zaman ağrımaya başlıyor 2-3 dk sonra düzeliyor.185 boy 65 kiloyum.
- 07-05-2013, 21:54:28Kalple ilgili şikayetler çok nadiren kalp sıkışması şeklinde belirti veriyor.
Genelde göğüs sıkışması, yani nefes alamamak, göğsünün üzerinde büyük bir ağırlık hissetmek, sol kol, sırt ya da ense ağrısı gibi belirtiler verebilir.
Direk kalbinin olduğu yerde bir acı, batma, sıkışma hissediyorsan psikolojik olma ihtimali yüksektir.
Ama bunu forumda değil hastanede bir doktora sorman lazım.
Herkeste olan ve sık karşılaşılan bir durum değil... - 07-05-2013, 22:00:40Kilo 63 Boy 1,83 hocammaniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-05-2013, 22:10:13Üyeliği durdurulduBıçak saplanıyor gibi oluyorsa son zamanlarda ya fazla efor sarfediyorsun uykusuzluk , cinsel ilişki , fazla gezmek vücut yorgunluğu "yada soğuk yemişsin yel yemissin kas araları gerildiği için kalbinin sıkıştığını sanıyorsun.
- 07-05-2013, 22:13:31cinsel ilişki dışında hepsi var hocam bundan oluyor sanırım ozaman.Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle