• 07-05-2013, 21:46:46
    #1
    Arkadaslar sizdede oluyormu bu durum, bazen otururken veya yürürken nefes aldıgımda kalbim sıkışıyor gibi oluyor 2-3 dk sonra bu durum düzeliyor ama neden böyle oluyor bilen varmıdır ?
  • 07-05-2013, 21:49:34
    #2
    Emin misin kalbinin sıkıştığına .Psikolojikte olabilir doktora görün derim.
  • 07-05-2013, 21:52:01
    #3
    Kilo ve boy ne kadar?
  • 07-05-2013, 21:53:35
    #4
    Bende de oluyor mesela nefesi yarım çektiğim zaman hafif ağrıyor fazla çektiğim zaman ağrımaya başlıyor 2-3 dk sonra düzeliyor.185 boy 65 kiloyum.
  • 07-05-2013, 21:54:28
    #5
    Kalple ilgili şikayetler çok nadiren kalp sıkışması şeklinde belirti veriyor.
    Genelde göğüs sıkışması, yani nefes alamamak, göğsünün üzerinde büyük bir ağırlık hissetmek, sol kol, sırt ya da ense ağrısı gibi belirtiler verebilir.
    Direk kalbinin olduğu yerde bir acı, batma, sıkışma hissediyorsan psikolojik olma ihtimali yüksektir.
    Ama bunu forumda değil hastanede bir doktora sorman lazım.
    Herkeste olan ve sık karşılaşılan bir durum değil...
  • 07-05-2013, 22:00:40
    #6
    maniakcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kilo ve boy ne kadar?
    Kilo 63 Boy 1,83 hocam
  • 07-05-2013, 22:02:17
    #7
    kilodan diyecemde kilon çok normal ve boyun süper yani
  • 07-05-2013, 22:10:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Bıçak saplanıyor gibi oluyorsa son zamanlarda ya fazla efor sarfediyorsun uykusuzluk , cinsel ilişki , fazla gezmek vücut yorgunluğu "yada soğuk yemişsin yel yemissin kas araları gerildiği için kalbinin sıkıştığını sanıyorsun.
  • 07-05-2013, 22:13:31
    #9
    Videoreklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bıçak saplanıyor gibi oluyorsa son zamanlarda ya fazla efor sarfediyorsun uykusuzluk , cinsel ilişki , fazla gezmek vücut yorgunluğu "yada soğuk yemişsin yel yemissin kas araları gerildiği için kalbinin sıkıştığını sanıyorsun.
    cinsel ilişki dışında hepsi var hocam bundan oluyor sanırım ozaman.