Kalple ilgili şikayetler çok nadiren kalp sıkışması şeklinde belirti veriyor.
Genelde göğüs sıkışması, yani nefes alamamak, göğsünün üzerinde büyük bir ağırlık hissetmek, sol kol, sırt ya da ense ağrısı gibi belirtiler verebilir.
Direk kalbinin olduğu yerde bir acı, batma, sıkışma hissediyorsan psikolojik olma ihtimali yüksektir.
Ama bunu forumda değil hastanede bir doktora sorman lazım.
Herkeste olan ve sık karşılaşılan bir durum değil...